Balaang Kalayo - MJ Flores

INTRO:
 D Bm7 G F#m  A
VERSE I:
              G
Nangandoy’ng ayohon Mo 
              D
Kining kasing-kasing ko
        G
Himua kining bag-o
     A
Bag-oha ako

VERSE II:
     F#m     G 
Naghulat sa Imong saad
               D
Ang gahum Nimo mukunsad
                G
Sa lugar nga tagbuon Mo
       A
Pun-a ako

CHORUS:
  D
Balaang kalayo sa Dios
  Bm7
Balaang kalayo sa Dios
      G         F#m
Dal-a ko, dal-a ko
              A
Kung asa ka muadto

Interlude
 G A

BRIDGE:
             G        Bm7   A Asus4
Ang Imong presensya Ginoo ania
   F#m     G      Bm7    A Asus4
Sa Imong kalayo gawasnon ako
             G             A
Ang Imong presensya Ginoo ania
   F#m     G      Bm7  A Asus4
Sa Imong kalayo naayo ako
    F#m      G        Bm7  A Asus4
Ang Imong presensya Ginoo ania
   F#m     G     Bm7     A Asus4
Sa Imong kalayo adunay gahum

CHORUS:
  D
Balaang kalayo sa Dios
  Bm7
Balaang kalayo sa Dios
      G         F#m 
Dal-a ko, dal-a ko
              A
Kung asa ka muadto


[Ending]
      G         F#m 
Dal-a ko, dal-a ko
              A
Kung asa ka muadto
      G         F#m 
Dal-a ko, dal-a ko
              A
Kung asa ka muadto
 D

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios