Sukad Nahigmugso Ka

[Intro]
G  G/B  C  D 

[Verse1]
     G   D/F# C
 Gibuhat mo  ako
  Em7   D/F#      C
 Aron mosimba Kanimo
         Em7    D/F#    C
 Walay butang wala Mo masayri
         Em7   D/F#      C
 Bisan buhok hibal-an Mo pila kabuok
   Am7                  Bm 
 Tanang panghitabo ning kinabuhi
   C                D     D 
 Wala ka magpasagad kanako

[Chorus]
          G                             
Sukad nga nahimugso Ka 
           Bm
ning kasingkasing ko
    C                        D
Labihan kalipay ang naangkon ko
         G                 Bm  
Busa giyahi ko pagbuhat sa kabubot-on Mo
    C           D
Mahimaya Ka Ginoo sa kinabuhi ko

[Intro]
 G D/F# Em Bm C Am7 D 
        G        D/F#  C
 Mga paghagit sa kina- buhi
           Em7   D        C    
 Tungod sa dili ako makapili
         Em       D      C  
 May kawalad-on ug tintasyon
            Em     D        C
 Dunay pagsulay sa akong pagtoo
 Am7               Bm
 Pero hangtud Ni-a Ka kanako
 C            D         D
 Kinsa pa bay makabag-o

[Repeat Chorus]
[Intro]
 G  D/F# 
[Bridge] 
 F          C              D
  Mag-unsa na lang kung wala Ka
 F          C                D
   Wa koy mahimo kung wala Ka
 F          C                D
  Way kasigurohan kung wala Ka
 F          C                D
   Way butang mamugna kung wala Ka

Chorus 2
Sukad nga nahimugso Ka ning kasingkasing ko
Labihan kalipay ang naangkon ko
Busa giyahi ko pagbuhat sa kabubot-on Mo
Mahimaya Ka Ginoo
(3x)
Sa kinabuhi ko… woohhh…
Sukad nga nahimugso Ka ning kasingkasing ko…
Labihan, labihan kalipay ang naangkon ko…
Labihan, labihan kalipay ang naangkon ko…

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios