Sa Ngalan Mo - Hesed Band

[Intro]
G Em G Em
 
[Verse 1]
  G                 Em
 Kanimo lang ako magasimba
   G                    Em
 Gamhanan ug puno Ka sa grasya
 C
 Dili igsapayan
      G/B             Am
 Mga butang ning kalibutang
 D        D7
 Alagaran Ka
 
[Verse 2]
  G                   Em
 Kanimo lang ako magasalig
   G                     Em
 Sa Ngalan mo ako magasangpit
 C
 Dili igsapayan
      G/B             Am
 Mga butang ning kalibutan
 D        D7
 Alagaran Ka
 
[Chorus] Pads
   G
 Sa Ngalan mo Hesus may Kadaugan
   Em
 Sa Ngalan mo Hesus may Kaayuhan
 
      C           G/B
 Bisan pa sa bisag unsang pagsulay
      C           G/B
 Bisan pa sa bisag unsang kalisud
 
                G
 Kung Sa Ngalan mo
           Em
 Musangpit ko
       Am
 Ana-a ka
       D  D
 Ana-a ka
 
[Repeat Verse1 and Chorus]
 
[Instrumental]
 C D Em D
 C D Em F#m
 
[Chorus]
   G
 Sa Ngalan mo Hesus may Kadaugan
   Em
 Sa Ngalan mo Hesus may Kaayuhan
 
      C           G/B
 Bisan pa sa bisag unsang pagsulay
      C           G/B
 Bisan pa sa bisag unsang kalisud
 
                G
 Kung Sa Ngalan mo
           Em
 Musangpit ko
       Am
 Ana-a ka
       D   E
 Ana-a ka
 
 [Chorus]
   A
 Sa Ngalan mo Hesus may Kadaugan
   Fm
 Sa Ngalan mo Hesus may Kaayuhan
 
      D           A/C#
 Bisan pa sa bisag unsang pagsulay
      D           A/C#
 Bisan pa sa bisag unsang kalisud
 
               A
 Kung Sa Ngalan mo
          F#m
 Musangpit ko
      Bm
 Ana-a ka
      E
 Ana-a ka
 
      D           A/C#
 Bisan pa sa bisag unsang pagsulay
      D           A/C#
 Bisan pa sa bisag unsang kalisud
 
               A
 Kung Sa Ngalan mo
          F#m
 Musangpit ko
      Bm
 Ana-a ka
      E
 Ana-a ka
 A

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios