Tanan Gisalig Ko

[Intro]
F Am G
[Verse] 
        C                F 
Dios Amahan nasayud Ka kanako
      Dm        G            C
Daw dili ako angayan muduol kanimo
    F        Am          G
Kanimo ang pamuhat nga muduol ako
      F             Am               G
Mapaubsanong nanginahanglan sa gugma Mo

Verse 2
        C                   F 
Ginoong Dios naglantaw ka kanako
    Dm             G               C
Na'bal-an Mo ang sulod ning dughan ko
      F         Am           G
Ang pamuhat Mo kanako nabati ko
        F             Am    G
Anaa kanimo tibuok pagla-um ko

Chorus:
  C      G/B            Am  Em
Gisalig Ko  kanimo'ng tanan
  F               Dm           G
Nasayud ako ang kusog ko man mapakyas
        C      G/B            Am  Em
Sanglit gugma Mo   walay paglubad
 F                Dm           G
Itugot O Dios ug ako mamahinlo Mo

Bridge: 
      F         Am   G  
Ang kahimtang dili makapugong
    F      Am     G     
Mga ngabil ko magaawit
     F     Am     G  
Kalisdanan ko lumalabay lang
    F     Am      G
O kalag, ikaw magadayig

Coda:
Sa grasya Mo, sa himaya Mo
Sa Presensya Mo
Gimatarong Mo ako
Sa gugma Mo, sa hamiling dugo nga gi-ula sa krus
Gimatarong Mo ako tanan gisalig

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios