Pun-a Ako

VERSE:

     G            D
     Biraha ako balik diha Kanimo
        F                     D        D
    Luwasa ako gikan sa akong pagpakasala
         G                  D
     Ang kasing-kasing ko hikapa Oh Ginoo
       F
     Himo-a nga maputli
        D         D
     Sa atubangan Mo

REFRAIN:
       Em       Bm     C      G
    Hinlo-i ang akong mga kalapasan
        Am         Bm
     Ug Diyos puno-a
       C                D
     Kining uhaw nakong dughan

CHORUS:
         G      D   C      G
    Sa maka-usa pa, pun-a ako
      Am      Bm  D
    Balaang Espiritu
      G         D    D         G
    Himoa nga magakayo kining dughan
       Bm         Bm
    Sa Imong gahom
          C        D
    Ug sa Imong presensya
         G      D   C     G
    Sa maka-usa pa, pun-a ako
      Am      Bm  C
    Balaang Espiritu
    D      G
    Pun-a ako
  

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios