Ikaw Ang Kusog

[Intro]
 D A/C# Bm G Em A 

[VERSE1] 
 D           A/C#   Bm
Ikaw ang kusog  kana ko
  G       Em          A
Kalipay ug dalangpanan

 D        A/C#       Bm
Mo-abot man  ang problema
  G          Em   A
Walay maka-pahimulag
  G       Em        A
Walay mahi-kakumpara
            D
Sa Imong Gugma

[VERSE2] 
 D            A/C#   Bm
Ikaw ang kusog  kana ko
  G       Em          A
Kalipay ug dalangpanan

 D        A/C#      Bm
Mo-abot man ang problema
  G          Em   A
Walay maka-pahimulag
  G       Em        A
Walay mahi-kakumpara
            D  D7
Sa Imong Gugma

[CHORUS] 
     G              A
Unsa man kalayo ang Langit
      F#m           B 
Gugma mo alang sa tanan
    Em                A    
Muluhod ako sa tiilan Mo
      D              Am
Pagsimba Kanimo Oh Dios
     G              A 
Unsa man kalayo ang Langit
      F#m        B
Gugma mo para sa tanan

 Em        A   
Ikaw ang Kusog
 Em    A
Ikaw akong Dios
    D        Dsus2
Ug kalipay ko

[REPEAT CHORUS]
[ENDING]

 Em        A   
Ikaw ang Kusog
 Em    A
Ikaw akong Dios
    D        G  D
Ug kalipay ko

  

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios