Gamhanan Ka O Dios

   G         Em
Gamhanan ka O Dios
  C         D
takos ka sa mga pagdayeg
     G       Em
pag-ampo gitubag mo ako
 
mahanaw man ang kalibutan
      C          D
ang pulong mo magapabilin
 
O Dios ikaw lang ang paglaum ko

C    D        Bm          Em
Hallelujah, kini ang awit ko
  C      D           G                G7
halad, hinulad gikan sa kasing-kasing ko
C    D        Bm          Em
Hallelujah, nabuhi ang paglaum ko
  C            D    
Sukad nga nahimugso ka
   C      D      G
Sa kasing-kasing ko

  G                Em
Salamat, salamat O Dios
   C            D
Sa gugma mong walay paglubad
  G           Em
Giula mo ang imong dugo
  C            D
Alang sa akong kaluwasan
  G        Em
Kasakitan imong gipas-an
  C              D         
Alang sa akong kaayohan
   C    D                    G G7
O Dios ikaw lang ang paglaum ko

  

Comments

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ang Gugma Mo Kahibulungan