Kanimo Lang

[Intro] 
 
KANIMO LANG
VERSE 1: 
D          A/C# 
 Dili ko mabuhi Ginoo 
G               D 
 Kung wala ka kanako  
        A/C#                Em 
 Magkaguliyang ang kinabuhi ko 
                   A 
 Kung malayo ako kanimo 
 
D            A/C# 
 Ang imong pulong 
G              D 
 mao'y akong kadato
         A/C#             Em  
 Alang kanako labaw ka sa tanan  
                  Asus   A
 Ikaw ang akong katagbawan
 
CHORUS
   D               A/C# 
 Kanimo lang ako magadayeg 
   Em              C            A 
 Kanimo lang igatugbaw ang tingog ko 
        D               A/C# 
 Ang presensya mo ang kalipay ko 
   Em              A             
 Kanimo lang ako magasangpit 
       D
 Amahan ko

Intro:
    D A/C# Em Asus A
 
VERSE 2: 
D          A/C# 
 Dili ko mabuhi Ginoo 
G               D 
 Kung wala ka kanako  
        A/C#                Em 
 Magkaguliyang ang kinabuhi ko 
                   A 
 Kung malayo ako kanimo 
 
D            A/C# 
 Ang imong pulong 
G              D 
 mao'y akong kadato
         A/C#             Em  
 Alang kanako labaw ka sa tanan  
                  Asus   A
 Ikaw ang akong katagbawan
 
CHORUS
   D               A/C# 
 Kanimo lang ako magadayeg 
   Em              C            A 
 Kanimo lang igatugbaw ang tingog ko 
        D               A/C# 
 Ang presensya mo ang kalipay ko 
   Em              A             
 Kanimo lang ako magasangpit 
       D
 Amahan ko
Intro: D A/C# Em Asus A BRIDGE: G A F#m Bm Gipanag-iya mo na ang kinabuhi ko G A D Sa wala pa ako matawo Em F#m Bm Ang pagkagamhanan pagkadako Mo Em A Akong ipasigarbo
CHORUS_LAST
   D               A/C# 
 Kanimo lang ako magadayeg 
   Em              C            A 
 Kanimo lang igatugbaw ang tingog ko 
        D               A/C# 
 Ang presensya mo ang kalipay ko 
   Em              A             
 Kanimo lang ako magasangpit 
       D    D A/C# Em Asus A
 Amahan ko
Repeat Chorus_last until end

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikaw Ang Dalan - One God Crusaders

Maayo ang Dios

Ikaw Lang, Oh Dios